Alla inlägg under december 2008

Av Liza - 8 december 2008 15:04

Blev så sugen på att göra en till "scrap-stjärna", så igår gjorde jag en.

Vet inte om den blev bättre eller sämre än den första? Hmm....den blev annorlunda!

Nu skall jag nog ta och scrappa lite "vanliga" LO´s. Har fått hem papper från Scrap Queen och har ett paket på posten från Pysseltagen som jag skall hämta ut ikväll. Alltid lika spännande att packa upp försändelserna! :-))

Av Liza - 3 december 2008 20:11

Nu är min stjärna färdig. Allt som saknas är ett fint rött band att hänga upp den i *rotar i sylådan-jag borde ha nåt här...*

Det tog ett bra tag att klippa till alla bladen och att sen välja papper var inte helt lätt. Jag ser nu i efterhand att jag nog skulle haft fler papper i naturfärger. Jag tycker de bladen blev finast. Med lite skuggning i kanterna.


Det här var kul, Alle! Jag tror jag skall göra en till! :-))

Av Liza - 2 december 2008 20:20

I alla fall vad det gäller scrappandet. Det har varit julrelaterade saker för hela slanten. Men NÅT måste jag ju skriva så jag letade rätt på mina första LO´s i stort format. Det är ju alltid trevligt om det HÄNDER nåt i bloggen man kikar in till. (Det är i alla fall MIN åsikt) Även om jag inte är den flitigaste, inte heller den näst flitigaste. *s*

Mina LO´s idag är bilder från vårt högst privata lilla bröllop. (Inte en enda av våra släktingar och vänner visste om det) Och en bild på två av mina telingar. På denna använde jag mig av egenhändigt tillverkade dekorationer. Det var innan jag blev mer bevandrad i dekorationernas förlovade land. *s*


Jaja. Här är det snöglopp så pysselväder ÄR det och jag skall värma mig en kopp med glögg och ta itu med Alle´s stjärna.Hoppas den blir lika fin som hennes! :-))


Ovido - Quiz & Flashcards