Alla inlägg den 8 december 2008

Av Liza - 8 december 2008 23:15

Min moster och hennes man (båda runt 90 !!) skall bl a få barnens skolkort i julklapp. Jag ville inte bara klämma in korten i en ram (de är t o m i 3 olika storlekar!!) utan dekorerade dem lite med några scrappingpapper. Kanske inte världens snyggaste projekt men jag tror nog att det blir uppskattat!

Av Liza - 8 december 2008 23:01

Lite stolt är jag över mitt första kort. (Jag räknar inte med mina "julkort" som jag gjorde i höstas) Tycker det blev helt okej. Gillar speciellt Lego-bradsen. De är SÅ fina!Inköpta på Pysseltagen.se.

Kortet skall ges tillsammans med en present till pojkens föräldrar (våra vänner) som fick en liten prins i går morse! (*snyft* Lite vemodigt ÄR det. Jag skulle gärna ha fler barn men nu har jag satt "STOP". Åldern ...måste ju hinna se mina barnbarn också! :-) )


Slänger in ett till inlägg när jag ändå sitter här.

Av Liza - 8 december 2008 15:04

Blev så sugen på att göra en till "scrap-stjärna", så igår gjorde jag en.

Vet inte om den blev bättre eller sämre än den första? Hmm....den blev annorlunda!

Nu skall jag nog ta och scrappa lite "vanliga" LO´s. Har fått hem papper från Scrap Queen och har ett paket på posten från Pysseltagen som jag skall hämta ut ikväll. Alltid lika spännande att packa upp försändelserna! :-))

Ovido - Quiz & Flashcards