Alla inlägg den 26 december 2008

Av Liza - 26 december 2008 19:46

Ja vad var det nu i paketen som stora T och stora A kom hem med dagarna före jul??

Jo i paketet med 12"x12" format fanns det scrapping papper, dekor och dies till enCuttlebug. Men jag HAR ju ingen sådan, juh! *s* Och det hade jag inte heller förrän jag öppnade det andra paketet! :-)))

DÄR låg den! Så nu är jag på jakt efter några alfabeten till min alldeles egna CuttleBug. men attans så dyra de är!! *mutter*

Jag har tidigare köpt på mig lite olika utstansade alfabeten i varierande färger på Tradera. Alfabeten som säljarna har tagit ut, med sina "buggar" (eller andra mojänger?? ). Nu kan jag göra egna. Men som sagt de är dyra de där diesen, eller vad de kallas (rätta mig gärna, jag är helt grön på det här området!!). Och det sa jag till stora T. -"Nu kommer det ju att tillkomma lite kostnader." Och han var HELT medveten om det. *s*


Så det har varit en givande julhelg här! Jag siktar på att kanske scrappa lite ikväll. Var ju ett bra tag sen sist!

Ovido - Quiz & Flashcards