Alla inlägg under augusti 2009

Av Liza - 28 augusti 2009 23:29

Mia utmanade mig:

Använd fem(!!) foton och bara enfärgat! Inga mönstrade papper!

(Jag som älskar mina mönstrade papper!)

Men fick jag inte använda mönstrat så.....fick jag fixa det "mönstrade" själv!

Men det var SVÅRT! Allt jag har (nästan) är ju mönstrat! Papper, dekorationer, band....you name it!

Tycker ändå att resultatet blev... hyfsat.

Av Liza - 20 augusti 2009 11:13

Blir så TRÖTT....nä SUR!

Har gått och väntat på reapaketet från Panduro. Loggade in mig på "min sida"  och ser att fanskapet inte blivit registrerat! Mina grejer ligger fortfarande kvar i kundkorgen. Stor chans att de finns kvar nu och till det priset (70 % rabatt). Fan va jag blir sur på mig själv. Klantskalle!!!

Av Liza - 20 augusti 2009 09:37

Dagens scraputmaning till Mia (OM du vill anta den) är:

Scrappa i blått, alla nyanser tillåtna, men bara blått. Cardstock, mönsterpapper, dekorationer mm.


Kul eller hur?!! ;-))

Av Liza - 17 augusti 2009 22:39

Så har jag då äntligen skapat nåt igen!

Utmaningen är väl inte min bästa LO men jag fixade det i alla fall! Eller vad tycker ni? *s*


Och glassen....jag säger bara MUMS!! Men det räcker att dela den på två! Annars blir det lite för mycket av det goda! *s*

Av Liza - 16 augusti 2009 21:09

Vilken TUR Mia att jag fick två veckor på mig! *s* Räknade att deadlinen går ut i morrn. Men jag e klar! Och kamerabatteriet var också helt färdigt när jag skulle fota, så det får bli i morrn när det är laddat igen. *s*


Men det var SVÅRT. Hoppas att journalingen räcker till. *s*


Nu skall jag kasta mig över nästa projekt. Skall scrappa min nya "passion". Något kallt och gott! :-)))

Av Liza - 3 augusti 2009 21:55

Nu har jag fått nåt att bita i!

Jag slängde ut en krok och utmanade Mia (Winyans blogg). Hon antog den och fixade den på mindre än några timmar!!


Jag fick sen en utmaning av henne, och den är nåt att bita i!!

Skapa nåt med runda former (det fixar jag!) med mycket journaling (DÄR fick jag så jag teg!! *s*). Jag har väldigt svårt att få till nån journaling med fler ord än ett tiotal. Oftast bara två tre fyra ord och kanske nåt namn.

Men skam den som ger sig. Jag har två veckor på mig. (Väldigt generöst!) Så det fixar jag..........nog. ;-))

Ovido - Quiz & Flashcards