Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Utmanad!

Av Liza - 3 augusti 2009 21:55

Nu har jag fått nåt att bita i!

Jag slängde ut en krok och utmanade Mia (Winyans blogg). Hon antog den och fixade den på mindre än några timmar!!


Jag fick sen en utmaning av henne, och den är nåt att bita i!!

Skapa nåt med runda former (det fixar jag!) med mycket journaling (DÄR fick jag så jag teg!! *s*). Jag har väldigt svårt att få till nån journaling med fler ord än ett tiotal. Oftast bara två tre fyra ord och kanske nåt namn.

Men skam den som ger sig. Jag har två veckor på mig. (Väldigt generöst!) Så det fixar jag..........nog. ;-))

 
 
Vicky

Vicky

5 augusti 2009 01:11

Väntar med spänning på att få se vad du lyckats med.....
Ha det så bra
Kram

http://viwib.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

6 augusti 2009 22:55

Ska bli kul att få se vad du får till!
Här är det lååååångt till scrappbordet...kram

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

9 augusti 2009 11:25

Hur går det med utmaningen ???
Ja e ju så nyfiken!

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

10 augusti 2009 23:20

Hur mås det ?
Scrappar du för fullt eller ???

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

13 augusti 2009 19:35

Se där, vad skönt att du är fri i helgen, så du kan ägna dig åt utmaningen! Lägger upp alstren från din utmaning till mig under kvällen! Jag är såååå glad att du kom på det, så jag fick något gjort! *L*

http://winyan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 24 oktober 2009 18:03

Jag har tagit beslutet att flytta över mina scrapalster till min vanliga blogg. Det blir lättare att uppdatera då.....tror jag . Den här bloggen får dock ligga kvar. Hoppas att ni följer med och fortsätter hälsa på mig!   Vi ses hos Bidrottni...

Av Liza - 18 oktober 2009 22:25


När jag ändå hade grejerna framme så ville jag fortsätta med en ny LO: Satte mig här vid datorn för att söka inspiration. Passade på och gjorde min vanliga runda hos mina bloggfavoriter och....felåt Mia. Jag såg att du kommenterat hos mig och ...

Av Liza - 18 oktober 2009 22:24


Idag har jag tagit mig tid att scrappa lite. Började faktiskt INNAN barnen lagt sig. Och idag var de uppe länge trots att det är vardag i morgon, igen.   ...

Av Liza - 14 oktober 2009 19:56

Jag har gjort Mias senaste utmaning. Lika skoj som alltid! Kul att gå lite utanför det man själv skulle göra och på samma gång hitta fler sätt att scrappa på! Tyvärr blir färgerna återgivna lite klent.   Sen har jag hunnit med en LO till. N...

Av Liza - 11 oktober 2009 20:30


  Min utmaning till dig Mia är: Skapa en LO med "Blommor" som ledord. Tolka det som du vill! ...

Ovido - Quiz & Flashcards