Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Liza - 30 januari 2009 09:52

Jag hittade en gammal utmaning på en blogg som innebar att man skulle scrappa sin favoritfilm. Och min favoritfilm är: Broarna i Madison County!

PÅ den högra sidan har jag med ett band med stora hål som jag fick som bonus när jag handlade hos Tant Scrappa ( http://www.shopbyen.dk/tantscrappa/index.php?p=productMore&iProduct=771 ). Visst blev det häftigt??


Stora T tyckte att det var den bästa LO jag gjort. "Nu har du överträffat dig själv!" sa han. Vet inte om jag skall ta det på rätt eller "fel" sätt. *s*


PS. Jag tror inte att det förr har gått så fort att få ihop en LO. 40 minuter sen var allt färdigt!

Det gav mersmak så jag tror jag skall scrappa min favoritBARNfilm också. Det blir nog lite mer fart och fläkt över den! *s*

Av Liza - 30 januari 2009 09:48

Hittade en gammal LO (som jag är väldigt nöjd med) som inte varit med här, tidigare. Det var de första papperen som jag köpte från en "riktig" webshop (alltså inga Tredare papper) som matchade varandra. Sen tar jag med en layout från i ...fredags tror jag det var(?), och en av dem jag gjorde igår.

Ovido - Quiz & Flashcards