Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Min favoritfilm!!

Av Liza - 30 januari 2009 09:52

Jag hittade en gammal utmaning på en blogg som innebar att man skulle scrappa sin favoritfilm. Och min favoritfilm är: Broarna i Madison County!

PÅ den högra sidan har jag med ett band med stora hål som jag fick som bonus när jag handlade hos Tant Scrappa ( http://www.shopbyen.dk/tantscrappa/index.php?p=productMore&iProduct=771 ). Visst blev det häftigt??


Stora T tyckte att det var den bästa LO jag gjort. "Nu har du överträffat dig själv!" sa han. Vet inte om jag skall ta det på rätt eller "fel" sätt. *s*


PS. Jag tror inte att det förr har gått så fort att få ihop en LO. 40 minuter sen var allt färdigt!

Det gav mersmak så jag tror jag skall scrappa min favoritBARNfilm också. Det blir nog lite mer fart och fläkt över den! *s*

 
 
Ulla

Ulla

30 januari 2009 11:08

Jättefin blev den, förstår att du är nöjd. Ibland bara ramlar det på plats liksom.... Banden är kul att jobba med, har ett par på gång jag också, så du får kolla in ibland..

http://tantscrappa.blogspot.com

 
Alle

Alle

30 januari 2009 15:54

Ja du har nog kanske överträffat dig själv...!!!
Den här gillar jag mkt och en bra ide...kanske ska jag prova på...bandet gillar jag skarpt!
Skit snyggt...bra jobbat...

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Vicky

Vicky

31 januari 2009 23:47

Tackar för grattis hälsningen, önskar dig och din familj en trevlig helg också
Måste säga att din Layout blev super
Ha det bra
kramar

http://viwib.bloggagratis.se

 
Helene

Helene

1 februari 2009 19:41

Hej, vad gullig du var som skrev i min blogg! Stort tack!! Pappret du undrade över (det med hjärtan på) är från My Minds Eye och serien "Irresisteble". Jättehärligt är det :-)

http://webmosterhelene.blogspot.com

 
Alle

Alle

1 februari 2009 21:06

Siffrorna blev bara fula svarta streck...inget att fylla i lite färg någonstans...och det va det som va tråkigt på vissa siffror...och man kan säkerligen rita finare själv ...då slipper man ju också betala 200 kr...
Och du det va nog fel vecka i månaden att väga sig på! eller så va det fel på vågen eller hur??
Ta nya tag...det kommer en ny bättre vecka...kram

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

2 februari 2009 23:53

Pust...har jobbat i kväll är helt slut...
Därför sen kommentar...
Men brevet kom idag...såg det nu när jag kom hem...posten va ovanligt sen så jag han inte kolla efter!
Å tack så mkt för den goda chokladen...det va ju mkt vänligt av dig...mm... så god va den...tack,tack!
Hoppas du blir nöjder med "blommorna"!
Får se nu vad jag kan hitta för nytt att köpa...nu när jag har lite kosing!
Det är ju Scrapmässa här i Mars 7-8 tror jag...på svenska mässan som ligger mitt emot Liseberg...så jag ska nog spara tror jag...vet ju hur det blir när man kommer dit...jag blir galen över allt fint och nytt...jag vill bara ha allting...så jag brukar faktiskt skriva en lista...(lätt att förlora kontrollen...kram och tack än en gång!

http://www.alleswe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 24 oktober 2009 18:03

Jag har tagit beslutet att flytta över mina scrapalster till min vanliga blogg. Det blir lättare att uppdatera då.....tror jag . Den här bloggen får dock ligga kvar. Hoppas att ni följer med och fortsätter hälsa på mig!   Vi ses hos Bidrottni...

Av Liza - 18 oktober 2009 22:25


När jag ändå hade grejerna framme så ville jag fortsätta med en ny LO: Satte mig här vid datorn för att söka inspiration. Passade på och gjorde min vanliga runda hos mina bloggfavoriter och....felåt Mia. Jag såg att du kommenterat hos mig och ...

Av Liza - 18 oktober 2009 22:24


Idag har jag tagit mig tid att scrappa lite. Började faktiskt INNAN barnen lagt sig. Och idag var de uppe länge trots att det är vardag i morgon, igen.   ...

Av Liza - 14 oktober 2009 19:56

Jag har gjort Mias senaste utmaning. Lika skoj som alltid! Kul att gå lite utanför det man själv skulle göra och på samma gång hitta fler sätt att scrappa på! Tyvärr blir färgerna återgivna lite klent.   Sen har jag hunnit med en LO till. N...

Av Liza - 11 oktober 2009 20:30


  Min utmaning till dig Mia är: Skapa en LO med "Blommor" som ledord. Tolka det som du vill! ...

Ovido - Quiz & Flashcards