Alla inlägg under april 2009

Av Liza - 11 april 2009 20:49

Testade att scrappa utan nästan någon färg och det blev bra!


Hade ställt in mig på lite scrapping ikväll också när barnen är borta, men det blir nog inget. Kanske lite film på tv4 i stället.

Av Liza - 10 april 2009 10:39

Två stycken LO´s gjorde jag igårkväll...eller en och en halv egentligen. Indianen började jag med för nån dag sedan. Fotot till den är tagen nångång i slutet av 60-talet och modellen är jag själv!

Kommer ihåg att det gjorde lite ont i fötterna att stå där uppe i trädet, men jag "härdade" ut! *s*

Plastband förresten....var har de tagit vägen. FINNS de att köpa fortfarande? Fanns ju mycket roligt att göra med dem...kommer jag ihåg.

Av Liza - 7 april 2009 13:23

Tydligen har vi båda gått och väntat på varandras mail! Så snart kommer nog paketet! DÅ skall ni få se vad jag fått!! Vissa kanske till och med får vara med och dela!!! ;-))))

Av Liza - 3 april 2009 10:38

Nähä inget paket denna vecka. Tråkigt!!

Av Liza - 1 april 2009 09:34

Har gått snart en vecka nu sen jag vann "godispaketet" men än har det inte synts till. Posten har i och för sig inte varit här än, idag , men....det kliar i fingrarna och jag är SÅ nyfiken!!!


Skall nog ta itu med de gamla bilderna i kväll. Göra en "retro-layout" *s*

Vi får se.


HA det!

Ovido - Quiz & Flashcards