Alla inlägg den 27 april 2009

Av Liza - 27 april 2009 15:55

Två layouter fick jag färdigt i helgen. Det var ren och skär (o)tur att de blev gjorda på cardstock i samma färg. *s*


Mässan i Avesta var...ok. Men det blev inte att köpa så mycket. Lite papper, och naturligtvis visade det sig att det var Basic Grays nya.Tror jag har nästan allt de har "gett ut" den senaste tiden. Men de har nåt viss!

Tänkte försöka mig på att embossa också så jag köpte en burk pulver. Testade i går kväll men....inte f-n gick det nå bra inte. :-(  Jag får inte till det med stämpeldynorna. Tycker inte jag får på tillräckligt med färg på stämplarna. Måste nog gå nån kurs tror jag!


EN embossing dies till CuttleBugen blev det också. Jag har med en bit papper med den på syskonlayouten.


Dikten hittade jag på nätet:

http://www.geocities.com/dikter_00/

Ovido - Quiz & Flashcards