Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Det bidde bara en

Av Liza - 24 januari 2009 10:23

Trots att jag hade så lång tid på mig igår så blev det bara en LO. Satt och kikade på Let´s dance samtidigt, antagligen var det därför.


Första gången jag använder mig av spets i en LO, men någon gång skall ju vara den första. *s* 

 
 
Alle

Alle

24 januari 2009 17:36

De här va en härligt sommrig layout....jätte söt!
Och det är ju dessa blommor jag har problem med...du gillar blommor! det gör inte jag så mkt...därför får jag inte till layouten...men ok den kommer!!!

Stämpeldynan är nog kass...du kan ju pröva med att lägga den upp och ner i ett par dagar...lägg alla stämpeldynor upp och ner...det gör jag om de inte är helt nya... då rinner färgen lättare fram)
Numera är det sällan jag använder de små dynorna...jag använder i stort sett bara StazOn ( Jet Black ). 79kr på panduro tror jag de kostar. Finns i mängder av färger. Och den håller jätte länge!
Lite dålig är den om man ska embossa...då behövs en lite blötare variant och då är Versa Color utmärkt...tycker jag...men jag embossar sällan...tycker stämpeln oftast är finare som den är! Ha en skön lördag!

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

24 januari 2009 17:42

Just ja...StazOn bör man ha om man färglägger sina stämplade motiv med Pro marker pennor...då flyter inte färgerna i hop och du får ett fint resultat!
Men det beror också naturligvis lite på papperet du stämplat på.
Men så här får jag det att funka...pröva dig fram....

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Vicky

Vicky

25 januari 2009 00:30

Hade också en stämpeldyna som var torr, jag spillde lite vatten på den och lät den ligga några timmar, nu kan jag använda den igen och den funkar super, precis som tidigare, testa innan du kastar den.
kramar

http://viwib.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

25 januari 2009 13:49

Nu är den klar och det blev som det blev...den finns att beskåda på min blogg...där jag även länkat till ditt orginal!
Det är bara att inse att jag ska inte lifta...jag flummar ut i det oändliga...till det sämre...men man kan ju inte lyckas jämt...ha en skön söndag! Och tack för att jag fick möjligheten att pröva...

http://www.alleswe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 24 oktober 2009 18:03

Jag har tagit beslutet att flytta över mina scrapalster till min vanliga blogg. Det blir lättare att uppdatera då.....tror jag . Den här bloggen får dock ligga kvar. Hoppas att ni följer med och fortsätter hälsa på mig!   Vi ses hos Bidrottni...

Av Liza - 18 oktober 2009 22:25


När jag ändå hade grejerna framme så ville jag fortsätta med en ny LO: Satte mig här vid datorn för att söka inspiration. Passade på och gjorde min vanliga runda hos mina bloggfavoriter och....felåt Mia. Jag såg att du kommenterat hos mig och ...

Av Liza - 18 oktober 2009 22:24


Idag har jag tagit mig tid att scrappa lite. Började faktiskt INNAN barnen lagt sig. Och idag var de uppe länge trots att det är vardag i morgon, igen.   ...

Av Liza - 14 oktober 2009 19:56

Jag har gjort Mias senaste utmaning. Lika skoj som alltid! Kul att gå lite utanför det man själv skulle göra och på samma gång hitta fler sätt att scrappa på! Tyvärr blir färgerna återgivna lite klent.   Sen har jag hunnit med en LO till. N...

Av Liza - 11 oktober 2009 20:30


  Min utmaning till dig Mia är: Skapa en LO med "Blommor" som ledord. Tolka det som du vill! ...

Ovido - Quiz & Flashcards