Direktlänk till inlägg 7 juni 2009

Nya LO´s!!!

Av Liza - 7 juni 2009 09:55

Kors i taket! Det blev TVÅ layouter igårkväll!! *s*

Och den med Cajsa gick med raketfart. Från val av bild till färdig LO ca 30 minuter!! Rekord för mig. Men det var ju ingen brådska egentligen. *s*


"Loppisfyndet" funkade bra, trots mina tvivel. Ett PC"spel" där man skall bygga Star Wars robotar. Lilla V spelar det så fort han får sitta vid datorn, så det VAR ett fynd!!


Skönt att vara på gång igen! Har flera tänkbara objekt till kvällen.


Hej svejs!

 
 
Alle

Alle

7 juni 2009 16:57

Det finns en affär som heter Rock House...men det ligger vid Domkyrkan...mitt emot Pizza Hut...gång avståndet är inte långt...från Nordstan...
Om man står vid ingången till domkyrkan så ser man Pizza Hut till vänster på andra sidan gatan...Rock House på höger sida fast det ser man inte förrän man kommit övergatan till pizza Hut!
Det är det enda stället jag vet om där brukar mina tjejer handla T-shirts typ Bruce...mm

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

15 juni 2009 19:54

Hoppas att ni haft det skönt! på er semester...hittade du till Rock house och hur va det i Danmark?

http://www.alleswe.bloggagratis.se

 
Vicky

Vicky

20 juni 2009 01:14

Kikar in och önskar dig en riktigt mysig midsommar helg
Kram kram

http://viwib.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

20 juni 2009 13:24

Hoppas att ni har en skön midsommarhelg...kram

http://www.alleswe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 24 oktober 2009 18:03

Jag har tagit beslutet att flytta över mina scrapalster till min vanliga blogg. Det blir lättare att uppdatera då.....tror jag . Den här bloggen får dock ligga kvar. Hoppas att ni följer med och fortsätter hälsa på mig!   Vi ses hos Bidrottni...

Av Liza - 18 oktober 2009 22:25


När jag ändå hade grejerna framme så ville jag fortsätta med en ny LO: Satte mig här vid datorn för att söka inspiration. Passade på och gjorde min vanliga runda hos mina bloggfavoriter och....felåt Mia. Jag såg att du kommenterat hos mig och ...

Av Liza - 18 oktober 2009 22:24


Idag har jag tagit mig tid att scrappa lite. Började faktiskt INNAN barnen lagt sig. Och idag var de uppe länge trots att det är vardag i morgon, igen.   ...

Av Liza - 14 oktober 2009 19:56

Jag har gjort Mias senaste utmaning. Lika skoj som alltid! Kul att gå lite utanför det man själv skulle göra och på samma gång hitta fler sätt att scrappa på! Tyvärr blir färgerna återgivna lite klent.   Sen har jag hunnit med en LO till. N...

Av Liza - 11 oktober 2009 20:30


  Min utmaning till dig Mia är: Skapa en LO med "Blommor" som ledord. Tolka det som du vill! ...

Ovido - Quiz & Flashcards