Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Nix pix utmaning....

Av Liza - 19 februari 2009 17:33

Nähä. Min LO dög visst inte att visas upp på "veckans skiss". *surar*

Sk-t samma! Jag har köpt lite smått och gott som ligger å väntar på att tas i bruk till kvällen. Har hittat en DYMO och band till denna på Clas Ohlson, billigare än på webshoppar med scrapping inriktning. Sen köpte jag en riktig stämpeldyna så jag kan börja stämpla (nästan)lika snygga motiv som Alleswe gör! Och det blev två flaskor "liquid pearl" också. De tre senare tingen köpte jag på Pappersvinden i Falun. (De har webshop också! *pekar på mina länkar*.


*Viskar*

Vågar jag säga att jag hämtade ett paket på posten idag också? Bl a med Basic Grays nya HELT underbara papper Marrakech.

 
 
vicky

vicky

19 februari 2009 22:33

Synd att det inte gick som du tänkt dig i "veckans skiss".
Verkar som du gjort en massa fynd, vi får väl förhoppningsvis se resultatet av stämpeldynan då. Hihi
Ha det så bra och sköt om dig
Kram

http://viwib.bloggagratis.se

 
Alle

Alle

20 februari 2009 11:23

Då väntar jag på att få se lite kort snart...

Och jag har också köpt papper ur serien Marrakech...fann dom i går här i stan på Arkivet...papperet med Elefanterna på tycker jag e så fint!

Sen rensade jag och städade hela min scrapp vrå häromdagen...så du har ett litet brev i lådan i dag hoppas jag...
Och du ska bara veta hur mkt skit jag har slängt...laddar nu inför mässan...här ska köpas lite nytt kul...kram

http://www.alleswe.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 24 oktober 2009 18:03

Jag har tagit beslutet att flytta över mina scrapalster till min vanliga blogg. Det blir lättare att uppdatera då.....tror jag . Den här bloggen får dock ligga kvar. Hoppas att ni följer med och fortsätter hälsa på mig!   Vi ses hos Bidrottni...

Av Liza - 18 oktober 2009 22:25


När jag ändå hade grejerna framme så ville jag fortsätta med en ny LO: Satte mig här vid datorn för att söka inspiration. Passade på och gjorde min vanliga runda hos mina bloggfavoriter och....felåt Mia. Jag såg att du kommenterat hos mig och ...

Av Liza - 18 oktober 2009 22:24


Idag har jag tagit mig tid att scrappa lite. Började faktiskt INNAN barnen lagt sig. Och idag var de uppe länge trots att det är vardag i morgon, igen.   ...

Av Liza - 14 oktober 2009 19:56

Jag har gjort Mias senaste utmaning. Lika skoj som alltid! Kul att gå lite utanför det man själv skulle göra och på samma gång hitta fler sätt att scrappa på! Tyvärr blir färgerna återgivna lite klent.   Sen har jag hunnit med en LO till. N...

Av Liza - 11 oktober 2009 20:30


  Min utmaning till dig Mia är: Skapa en LO med "Blommor" som ledord. Tolka det som du vill! ...

Ovido - Quiz & Flashcards