Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Liza - 29 oktober 2008 10:36

Det blev några fler Lo´s i helgen. Ibland är det svårt att hitta inspirationen. Jag sitter och bläddrar fram och tillbaka  bland mina papper, testar och provar. Ibland blir jag inte riktigt nöjd med resultatet, men när jag tittar på dem igen dagen efter så har det "mognat" liksom. Som t ex layouten på Cajsa, inte HELT som jag ville men....  Jag har fler bilder på henne som jag ska ta en annan gång. *vinkar upp till henne bland molnen* :´-(


LO´n  "Godis" var en fullträff däremot! Jag hade INTE köpt mönsterpapperet till just den bilden. Det var en ren lyckträff att färgerna stämde så bra ihop med tröjan!!


Å Viktor.....färgerna kommer inte riktigt till sin rätt här. E ju ingen mästerfotograf å kameran inte heller den bästa. Men det skall vara ganska skarpt limegrönt. (Favoritfärgen just nu!)


Höstbilden får tala för sig själv! :-))

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards